Löydä alan upeimmat työnäytteet

Kategoriat
Suodata hakutuloksia aihealueen mukaan
Salpausselän kisojen uudet sata sävyä

Graafisen suunnittelun tiimimme loi Salpausselän kisoille uuden päivitetyn visuaalisen ilmeen – Salppurin sata sävyä – sekä 100 v. juhlalogon ja sen visuaaliset sovellutukset. Samalla syntyi uuden yritysyhteisön, Salppuri100 Klubin tunnus, jota hyödynnetään ympärivuotisesti yrityksille kohdennetuissa kumppanuusmalleissa. Salppurin logossa ja sen graafisessa ilmeessä sekä värimaailmassa on luontevasti useita eri värejä ja sävyjä. 100-vuotisjuhlalogon ja ilmeen värimaailma ja sävyt pohjautuvat vanhoihin MM-kisajulisteisiin.

Brändityön lisäksi olemme toteuttaneet Salpausselän kisojen laajan, monikanavaisen markkinoinnin vuosina 2023–2025. Toimimme Salppuri Oy:n ulkoistettuna markkinoinnin kumppanina. Tuemme kisaorganisaatiota markkinointiviestinnässä, autamme markkinoinnin suunnittelussa ja toteutamme erilaisia markkinointitoimia.

Vuosi: 2025
Asiakas: Salppuri
Seurasaaren ulkomuseon lipunmyynti

Vuonna 2024 perinteikäs Ulkomuseo teki digiloikan yhdessä muiden Kansallismuseon kohteiden kanssa, kun museoiden verkkolipunmyynti avattiin Eventillassa. Verkosta etukäteen ostamalla museovierailun saa hieman paikan päällä ostettua lippua edullisemmin! Lipun ostaminen verkosta on helppoa – kalenterista valitaan vierailupäivä, lipunmyyntisivulta oikea lipputyyppi ja yhteystietojen täytön jälkeen lippu maksetaan verkossa. Personoitu pääsylippu lähetetään tulijan sähköpostiin automatisoidusti Seurasaaren ulkomuseon omasta sähköpostiosoitteesta.

Vuosi: 2024
Asiakas: Seurasaaren ulkomuseo
Mainos
Mainos
Mainos