Löydä alan upeimmat työnäytteet

Kategoriat
Suodata hakutuloksia aihealueen mukaan
Salpausselän kisojen uudet sata sävyä

Graafisen suunnittelun tiimimme loi Salpausselän kisoille uuden päivitetyn visuaalisen ilmeen – Salppurin sata sävyä – sekä 100 v. juhlalogon ja sen visuaaliset sovellutukset. Samalla syntyi uuden yritysyhteisön, Salppuri100 Klubin tunnus, jota hyödynnetään ympärivuotisesti yrityksille kohdennetuissa kumppanuusmalleissa. Salppurin logossa ja sen graafisessa ilmeessä sekä värimaailmassa on luontevasti useita eri värejä ja sävyjä. 100-vuotisjuhlalogon ja ilmeen värimaailma ja sävyt pohjautuvat vanhoihin MM-kisajulisteisiin.

Brändityön lisäksi olemme toteuttaneet Salpausselän kisojen laajan, monikanavaisen markkinoinnin vuosina 2023–2025. Toimimme Salppuri Oy:n ulkoistettuna markkinoinnin kumppanina. Tuemme kisaorganisaatiota markkinointiviestinnässä, autamme markkinoinnin suunnittelussa ja toteutamme erilaisia markkinointitoimia.

Vuosi: 2025
Asiakas: Salppuri
Markkinoinnin tuloksellinen kaava -tapahtuma

”Eventilla on Summa Collectiven tapahtumajärjestelyiden tärkein järjestelmä. Sen saumaton integroituminen osaksi Lianan markkinointi-ja viestintäteknologia-alustaa tekee tapahtumista aidosti liiketoimintaa tukevia – voimme kohdentaa panostuksemme dataohjatusti ja rakentaa tapahtumamarkkinointia, joka tuottaa tuloksia niin ennen kuin jälkeenkin tapahtuman.”
– Mika Tiainen

Vuosi: 2025
Asiakas: Summa Collective
Mielijuoksu -tapahtuma
Mielijuoksun lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, johon rakennettiin brändätty tapahtumasivu Vitamin Wellin ilmeellä. Tapahtuman yhteistyökumppani Mieli ry sekä järjestävä taho Vitamin Well esiteltiin tapahtumasivulla omilla välilehdillään, jotta jokainen ilmoittautuja sai tutustua tapahtumajärjestäjiin ja hyväntekeväisyyskohteeseen ennen lipun ostoa. Liput maksettiin Eventillan verkkomaksumoduulin avulla, ja 10€ osallistumismaksu ohjattiin lyhentämättömänä Mieli ry:lle. Ilmoittautumislomakkeella jokaisen osallistujan oli myös mahdollista tehdä vapaaehtoinen lisälahjoitus haluamallaan summalla.
Vuosi: 2024
Asiakas: Vitamin Well
Viestinnän Tulevaisuus -seminaari

Viestinnän tulevaisuus -seminaarin lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, mikä mahdollisti ilmaiset liput Viestin jäsenille sekä eri hintaiset liput muille etäosallistujille ja paikan päällä osallistuneille. Oma osallistuminen oli myös helppo peruuttaa tai vaihtaa paikan päällä osallistuminen striimilippuun esimerkiksi sairastapauksen osuessa kohdalle. Näin varmistettiin että seminaariin pääsee paikan päälle osallistumaan mahdollisimman moni halukas – tapahtuma nimittäin myytiin nopeasti loppuun, ja jonotuslistallekin tuli käyttöä!

Vuosi: 2023
Asiakas: Viesti Ry
Mainos
Mainos
Mainos
Summer of Sales -tapahtuma

Tapahtuman ilmoittautumisprosessi oli yksinkertainen ja tehokas – ilmaiseen tapahtumaan otettiin ilmoittautumisia vastaan Eventillassa ja ajastettu viestintä muistutteli ja nosti fiilistä tasaisesti ennen tapahtumapäivää. Oman osallistumisensa pääsi itse perumaan – järjestäjän sähköposti ei siis täyttynyt kyselyistä osallistumisen peruutuksiin liittyen. Summer of Salesissa oli myös käytössä no-show maksu, jotta tarjoiluja ei menisi hukkaan ja jokainen halukas pääsisi osallistumaan supersuosittuun tapahtumaan. Tapahtumaan oli myös asetettu Eventillassa jonotuslista, jotta peruutusten vuoksi vapautuvia paikkoja saatiin automatisoidusti tarjottua aina jonossa seuraavalle.

Vuosi: 2023
Asiakas: School of Sales
Ekonomi Summit -tapahtuma

”Eventillan avulla pystyimme keskittymään olennaiseen: laadukkaan sisällön ja unohtumattoman tunnelman luomiseen. Järjestelmä hoiti osallistujahallinnan luotettavasti taustalla, ja tiesimme reaaliajassa, mitä tapahtumassa tapahtuu. Erityisesti jäsenrekisteri-integraatio ja sujuva sisäänpääsy toivat meille valtavan mielenrauhan.”
– Marjaana Töyli, Toiminnanjohtaja | Helsingin Ekonomit

Vuosi: 2025
Asiakas: Helsingin Ekonomit