Löydä alan upeimmat työnäytteet

Graafisen suunnittelun tiimimme loi Salpausselän kisoille uuden päivitetyn visuaalisen ilmeen – Salppurin sata sävyä – sekä 100 v. juhlalogon ja sen visuaaliset sovellutukset. Samalla syntyi uuden yritysyhteisön, Salppuri100 Klubin tunnus, jota hyödynnetään ympärivuotisesti yrityksille kohdennetuissa kumppanuusmalleissa. Salppurin logossa ja sen graafisessa ilmeessä sekä värimaailmassa on luontevasti useita eri värejä ja sävyjä. 100-vuotisjuhlalogon ja ilmeen värimaailma ja sävyt pohjautuvat vanhoihin MM-kisajulisteisiin.
Brändityön lisäksi olemme toteuttaneet Salpausselän kisojen laajan, monikanavaisen markkinoinnin vuosina 2023–2025. Toimimme Salppuri Oy:n ulkoistettuna markkinoinnin kumppanina. Tuemme kisaorganisaatiota markkinointiviestinnässä, autamme markkinoinnin suunnittelussa ja toteutamme erilaisia markkinointitoimia.

”Eventilla on Summa Collectiven tapahtumajärjestelyiden tärkein järjestelmä. Sen saumaton integroituminen osaksi Lianan markkinointi-ja viestintäteknologia-alustaa tekee tapahtumista aidosti liiketoimintaa tukevia – voimme kohdentaa panostuksemme dataohjatusti ja rakentaa tapahtumamarkkinointia, joka tuottaa tuloksia niin ennen kuin jälkeenkin tapahtuman.”
– Mika Tiainen


Viestinnän tulevaisuus -seminaarin lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, mikä mahdollisti ilmaiset liput Viestin jäsenille sekä eri hintaiset liput muille etäosallistujille ja paikan päällä osallistuneille. Oma osallistuminen oli myös helppo peruuttaa tai vaihtaa paikan päällä osallistuminen striimilippuun esimerkiksi sairastapauksen osuessa kohdalle. Näin varmistettiin että seminaariin pääsee paikan päälle osallistumaan mahdollisimman moni halukas – tapahtuma nimittäin myytiin nopeasti loppuun, ja jonotuslistallekin tuli käyttöä!

Tapahtuman ilmoittautumisprosessi oli yksinkertainen ja tehokas – ilmaiseen tapahtumaan otettiin ilmoittautumisia vastaan Eventillassa ja ajastettu viestintä muistutteli ja nosti fiilistä tasaisesti ennen tapahtumapäivää. Oman osallistumisensa pääsi itse perumaan – järjestäjän sähköposti ei siis täyttynyt kyselyistä osallistumisen peruutuksiin liittyen. Summer of Salesissa oli myös käytössä no-show maksu, jotta tarjoiluja ei menisi hukkaan ja jokainen halukas pääsisi osallistumaan supersuosittuun tapahtumaan. Tapahtumaan oli myös asetettu Eventillassa jonotuslista, jotta peruutusten vuoksi vapautuvia paikkoja saatiin automatisoidusti tarjottua aina jonossa seuraavalle.

”Eventillan avulla pystyimme keskittymään olennaiseen: laadukkaan sisällön ja unohtumattoman tunnelman luomiseen. Järjestelmä hoiti osallistujahallinnan luotettavasti taustalla, ja tiesimme reaaliajassa, mitä tapahtumassa tapahtuu. Erityisesti jäsenrekisteri-integraatio ja sujuva sisäänpääsy toivat meille valtavan mielenrauhan.”
– Marjaana Töyli, Toiminnanjohtaja | Helsingin Ekonomit