Löydä alan upeimmat työnäytteet

Graafisen suunnittelun tiimimme loi Salpausselän kisoille uuden päivitetyn visuaalisen ilmeen – Salppurin sata sävyä – sekä 100 v. juhlalogon ja sen visuaaliset sovellutukset. Samalla syntyi uuden yritysyhteisön, Salppuri100 Klubin tunnus, jota hyödynnetään ympärivuotisesti yrityksille kohdennetuissa kumppanuusmalleissa. Salppurin logossa ja sen graafisessa ilmeessä sekä värimaailmassa on luontevasti useita eri värejä ja sävyjä. 100-vuotisjuhlalogon ja ilmeen värimaailma ja sävyt pohjautuvat vanhoihin MM-kisajulisteisiin.
Brändityön lisäksi olemme toteuttaneet Salpausselän kisojen laajan, monikanavaisen markkinoinnin vuosina 2023–2025. Toimimme Salppuri Oy:n ulkoistettuna markkinoinnin kumppanina. Tuemme kisaorganisaatiota markkinointiviestinnässä, autamme markkinoinnin suunnittelussa ja toteutamme erilaisia markkinointitoimia.

Virnex toteutti Laurealle Smart-verkkokaupan, joka keskittyy ei-tutkintoon johtavaan koulutukseen. Verkkokauppa rakennettiin WordPress- ja WooCommerce-alustoille, ja se integroitiin kaksisuuntaisesti Peppi-oppilashallintajärjestelmään Frends iPaaS -alustan avulla. Integraatio automatisoi koulutustuotteiden tiedonsiirron sekä ilmoittautumistietojen välittämisen takaisin Peppiin. Lisäksi verkkokauppa tarjoaa yhtenäisen asiakaspalvelukanavan ja mahdollisuudet monipuoliseen koulutusten markkinointiin.
Keskeisimpiä hyötyjä olivat koulutusten parantunut näkyvyys ja saavutettavuus, ilmottautumisprosessien yhtenäistyminen ja automaatio, tuotesivujen luomisen helpottuminen Peppi-integraation ansiosta, asiakaspalvelukanavan yhtenäistyminen sekä laajentuneet markkinointimahdollisuudet.


”Eventilla on Summa Collectiven tapahtumajärjestelyiden tärkein järjestelmä. Sen saumaton integroituminen osaksi Lianan markkinointi-ja viestintäteknologia-alustaa tekee tapahtumista aidosti liiketoimintaa tukevia – voimme kohdentaa panostuksemme dataohjatusti ja rakentaa tapahtumamarkkinointia, joka tuottaa tuloksia niin ennen kuin jälkeenkin tapahtuman.”
– Mika Tiainen


Viestinnän tulevaisuus -seminaarin lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, mikä mahdollisti ilmaiset liput Viestin jäsenille sekä eri hintaiset liput muille etäosallistujille ja paikan päällä osallistuneille. Oma osallistuminen oli myös helppo peruuttaa tai vaihtaa paikan päällä osallistuminen striimilippuun esimerkiksi sairastapauksen osuessa kohdalle. Näin varmistettiin että seminaariin pääsee paikan päälle osallistumaan mahdollisimman moni halukas – tapahtuma nimittäin myytiin nopeasti loppuun, ja jonotuslistallekin tuli käyttöä!