Löydä alan upeimmat työnäytteet

Kategoriat
Suodata hakutuloksia aihealueen mukaan
Salpausselän kisojen uudet sata sävyä

Graafisen suunnittelun tiimimme loi Salpausselän kisoille uuden päivitetyn visuaalisen ilmeen – Salppurin sata sävyä – sekä 100 v. juhlalogon ja sen visuaaliset sovellutukset. Samalla syntyi uuden yritysyhteisön, Salppuri100 Klubin tunnus, jota hyödynnetään ympärivuotisesti yrityksille kohdennetuissa kumppanuusmalleissa. Salppurin logossa ja sen graafisessa ilmeessä sekä värimaailmassa on luontevasti useita eri värejä ja sävyjä. 100-vuotisjuhlalogon ja ilmeen värimaailma ja sävyt pohjautuvat vanhoihin MM-kisajulisteisiin.

Brändityön lisäksi olemme toteuttaneet Salpausselän kisojen laajan, monikanavaisen markkinoinnin vuosina 2023–2025. Toimimme Salppuri Oy:n ulkoistettuna markkinoinnin kumppanina. Tuemme kisaorganisaatiota markkinointiviestinnässä, autamme markkinoinnin suunnittelussa ja toteutamme erilaisia markkinointitoimia.

Vuosi: 2025
Asiakas: Salppuri
Laurea Smart – koulutusverkkokauppa Peppi-integraatiolla

Virnex toteutti Laurealle Smart-verkkokaupan, joka keskittyy ei-tutkintoon johtavaan koulutukseen. Verkkokauppa rakennettiin WordPress- ja WooCommerce-alustoille, ja se integroitiin kaksisuuntaisesti Peppi-oppilashallintajärjestelmään Frends iPaaS -alustan avulla. Integraatio automatisoi koulutustuotteiden tiedonsiirron sekä ilmoittautumistietojen välittämisen takaisin Peppiin. Lisäksi verkkokauppa tarjoaa yhtenäisen asiakaspalvelukanavan ja mahdollisuudet monipuoliseen koulutusten markkinointiin.

Keskeisimpiä hyötyjä olivat koulutusten parantunut näkyvyys ja saavutettavuus, ilmottautumisprosessien yhtenäistyminen ja automaatio, tuotesivujen luomisen helpottuminen Peppi-integraation ansiosta, asiakaspalvelukanavan yhtenäistyminen sekä laajentuneet markkinointimahdollisuudet.

Vuosi: 2024
Asiakas: Laurea-ammattikorkeakoulu
AYY Asunnot – selkeä ja saavutettava verkkosivusto asukkaille
Virnex toteutti AYY Asunnoille täysin uuden verkkosivuston WordPress-teknologialla. Palvelumuotoilun keinoja hyödynnettiin UI/UX-suunnittelun ja sisältösuunnitelman pohjana. Kyselyiden ja työpajojen avulla löydettiin tärkeimmät kohderyhmät ja käyttötapaukset. Sivuston suunnittelussa hyödynnettiin käyttäjäymmärrystä ja luotiin selkeät navigointipolut sekä toimiva hakuominaisuus. Uutena ominaisuutena sivustolle toteutettiin asuntohakuominaisuus hyödyntäen AYY:n datalakea ja sen Rest API -rajapintaa. Integraatiomoottori hakee ajantasaiset tiedot säännöllisesti datalaken Rest API -rajapinnasta ja tieto pysyy ajantasaisena ja hallittavana yhdestä paikasta. Sivusto sai raikkaan ilmeen, joka vastaa AYY:n visuaalisuutta. Verkkosivustoprojektin yhteydessä asuntopalveluille tuotettiin myös runsaasti uutta kuvamateriaalia Virnexin valokuvauspalveluita hyödyntäen. Olemassa olevat sisällöt päivitettiin yhteistyössä asiakkaan kanssa. Virnexin sisältötiimi suunnitteli ja toteutti sisältösivut palvelemaan niin löydettävyyttä niin sivuston sisäisen hakutoiminnon kuin hakukoneiden näkökulmasta. Sisällöt tuotettiin kolmelle eri kielelle, asiakkaan vastatessa käännöstyöstä.
Vuosi: 2025
Asiakas: Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan asunnot
Markkinoinnin tuloksellinen kaava -tapahtuma

”Eventilla on Summa Collectiven tapahtumajärjestelyiden tärkein järjestelmä. Sen saumaton integroituminen osaksi Lianan markkinointi-ja viestintäteknologia-alustaa tekee tapahtumista aidosti liiketoimintaa tukevia – voimme kohdentaa panostuksemme dataohjatusti ja rakentaa tapahtumamarkkinointia, joka tuottaa tuloksia niin ennen kuin jälkeenkin tapahtuman.”
– Mika Tiainen

Vuosi: 2025
Asiakas: Summa Collective
Mainos
Mainos
Mainos
Mielijuoksu -tapahtuma
Mielijuoksun lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, johon rakennettiin brändätty tapahtumasivu Vitamin Wellin ilmeellä. Tapahtuman yhteistyökumppani Mieli ry sekä järjestävä taho Vitamin Well esiteltiin tapahtumasivulla omilla välilehdillään, jotta jokainen ilmoittautuja sai tutustua tapahtumajärjestäjiin ja hyväntekeväisyyskohteeseen ennen lipun ostoa. Liput maksettiin Eventillan verkkomaksumoduulin avulla, ja 10€ osallistumismaksu ohjattiin lyhentämättömänä Mieli ry:lle. Ilmoittautumislomakkeella jokaisen osallistujan oli myös mahdollista tehdä vapaaehtoinen lisälahjoitus haluamallaan summalla.
Vuosi: 2024
Asiakas: Vitamin Well
Viestinnän Tulevaisuus -seminaari

Viestinnän tulevaisuus -seminaarin lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, mikä mahdollisti ilmaiset liput Viestin jäsenille sekä eri hintaiset liput muille etäosallistujille ja paikan päällä osallistuneille. Oma osallistuminen oli myös helppo peruuttaa tai vaihtaa paikan päällä osallistuminen striimilippuun esimerkiksi sairastapauksen osuessa kohdalle. Näin varmistettiin että seminaariin pääsee paikan päälle osallistumaan mahdollisimman moni halukas – tapahtuma nimittäin myytiin nopeasti loppuun, ja jonotuslistallekin tuli käyttöä!

Vuosi: 2023
Asiakas: Viesti Ry
Näytä lisää