Kuvaus
RAM järjestelmä tuottaa asiakkailleen täsmätietoa siitä miten medioiden sisältöä kulutetaan ja ymmärretään ja minkälainen vaikutus näillä on kuluttajaan. RAM:in online- tutkimukset tuottavat media-alan yrityksille, mainostajille ja mediakonsulteille analyysejä mainonnan ja toimituksellisen sisällön toimivuudesta.
Y-tunnus: 2274942-6
Päätoimiala: Markkinatutkimus
Yhteystiedot
- Bulevardi 7
- 00120 Helsinki
- 010 231 61 40
- www.rampanel.com
Irene Haikonen
Toimitusjohtaja
Riikka Öhman
client manager
Postiosoite
Bulevardi 7
00120 Helsinki
Suomi
Lisätiedot
Omistus: yksityinen
Emoyhtiö: Research and Analysis of Media in Sweden
Tytäryhtiöt Suomessa: Research and Analysis of Media in Finland Oy
Erityisosaaminen: Research and Analysis of Media (RAM) on kansainvälinen tutkimusyritys, joka palvelee yli 1000 media-alan asiakasta 18 maassa. RAM- järjestelmä tuottaa asiakkailleen tietoa siitä miten medioiden sisältöä kulutetaan ja ymmärretään ja minkälainen vaikutus näillä on kuluttajaan. RAM:in online-tutkimukset tuottavat mediayrityksille, mediakonsulteille ja mainostajille analyysejä mainonnan ja toimituksellisen sisällön toimivuudesta.
RAM tekee tiedon analysoinnista helppoa ja tehokasta. Tutkimukset tehdään online-paneeleissa ja analyysityökalu tarjoaa välittömän pääsyn tuloksiin. Rekisteröityneillä asiakkailla on käytössään lähes 70 miljoonan haastattelun tulokset ja he voivat suodattaa dataa kohderyhmän, toimialan/mediatyypin, sijainnin ja monien muiden taustmuuttujien mukaisesti ja luoda helposti tehokkaita esittelyjä asiakkaille.
RAMin Inviso-työkalun kautta online-mediat oppivat tuntemaan kävijät yli 40 demografisen muuttujan avulla. Lisäksi menetelmä näyttää mainostajalle, mitkä ovat parhaat mainospaikat ja miten sisältö huomataan ja vastaanotetaan. RAM Inviso auttaa näkemään, minkä tyyppinen sisältö synnyttää asiakasuskollisuutta. Se mittaa käyttäytymistä, muistamista, sitoutumista ja mielipiteitä.
Kansainvälinen yhteistyö: Teemme yhteistyötä yli 1000 asiakkaan kanssa 18 maassa sekä valtakunnallisella että paikallisella tasolla. Suomessa RAMin asiakkaita on 70. Pohjoismaissa RAM on nopeasti vakiinnuttanut asemansa mainosten tehomittausten valuuttana, ja mukaan liittyneiden medioiden määrä kasvaa jatkuvasti Euroopassa ja Amerikassa. Arvokas yhteinen viitetietokanta karttuu ja hyödyttää kaikkia käyttäjiä.