Me olemme Eventilla – tapahtumanhallinnan palvelu verkossa. Eventillan avulla järjestät laadukkaat tapahtumat ja koulutukset vaivattomasti. Tapahtumasivut, ilmoittautumislomake, automatisoitu tapahtumaviestintä sekä palautekyselyt aina oman brändinne mukaisesti.
”Eventilla on Summa Collectiven tapahtumajärjestelyiden tärkein järjestelmä. Sen saumaton integroituminen osaksi Lianan markkinointi-ja viestintäteknologia-alustaa tekee tapahtumista aidosti liiketoimintaa tukevia – voimme kohdentaa panostuksemme dataohjatusti ja rakentaa tapahtumamarkkinointia, joka tuottaa tuloksia niin ennen kuin jälkeenkin tapahtuman.”
– Mika Tiainen
Vuosi: 2025
Asiakas: Summa Collective
Mielijuoksu -tapahtuma
Mielijuoksun lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, johon rakennettiin brändätty tapahtumasivu Vitamin Wellin ilmeellä. Tapahtuman yhteistyökumppani Mieli ry sekä järjestävä taho Vitamin Well esiteltiin tapahtumasivulla omilla välilehdillään, jotta jokainen ilmoittautuja sai tutustua tapahtumajärjestäjiin ja hyväntekeväisyyskohteeseen ennen lipun ostoa. Liput maksettiin Eventillan verkkomaksumoduulin avulla, ja 10€ osallistumismaksu ohjattiin lyhentämättömänä Mieli ry:lle. Ilmoittautumislomakkeella jokaisen osallistujan oli myös mahdollista tehdä vapaaehtoinen lisälahjoitus haluamallaan summalla.
Vuosi: 2024
Asiakas: Vitamin Well
Seurasaaren ulkomuseon lipunmyynti
Vuonna 2024 perinteikäs Ulkomuseo teki digiloikan yhdessä muiden Kansallismuseon kohteiden kanssa, kun museoiden verkkolipunmyynti avattiin Eventillassa. Verkosta etukäteen ostamalla museovierailun saa hieman paikan päällä ostettua lippua edullisemmin! Lipun ostaminen verkosta on helppoa – kalenterista valitaan vierailupäivä, lipunmyyntisivulta oikea lipputyyppi ja yhteystietojen täytön jälkeen lippu maksetaan verkossa. Personoitu pääsylippu lähetetään tulijan sähköpostiin automatisoidusti Seurasaaren ulkomuseon omasta sähköpostiosoitteesta.
Vuosi: 2024
Asiakas: Seurasaaren ulkomuseo
Ekonomi Summit -tapahtuma
”Eventillan avulla pystyimme keskittymään olennaiseen: laadukkaan sisällön ja unohtumattoman tunnelman luomiseen. Järjestelmä hoiti osallistujahallinnan luotettavasti taustalla, ja tiesimme reaaliajassa, mitä tapahtumassa tapahtuu. Erityisesti jäsenrekisteri-integraatio ja sujuva sisäänpääsy toivat meille valtavan mielenrauhan.”
– Marjaana Töyli, Toiminnanjohtaja | Helsingin Ekonomit
Vuosi: 2025
Asiakas: Helsingin Ekonomit
Summer of Sales -tapahtuma
Tapahtuman ilmoittautumisprosessi oli yksinkertainen ja tehokas – ilmaiseen tapahtumaan otettiin ilmoittautumisia vastaan Eventillassa ja ajastettu viestintä muistutteli ja nosti fiilistä tasaisesti ennen tapahtumapäivää. Oman osallistumisensa pääsi itse perumaan – järjestäjän sähköposti ei siis täyttynyt kyselyistä osallistumisen peruutuksiin liittyen. Summer of Salesissa oli myös käytössä no-show maksu, jotta tarjoiluja ei menisi hukkaan ja jokainen halukas pääsisi osallistumaan supersuosittuun tapahtumaan. Tapahtumaan oli myös asetettu Eventillassa jonotuslista, jotta peruutusten vuoksi vapautuvia paikkoja saatiin automatisoidusti tarjottua aina jonossa seuraavalle.
Vuosi: 2023
Asiakas: School of Sales
Viestinnän Tulevaisuus -seminaari
Viestinnän tulevaisuus -seminaarin lipunmyynti toteutettiin Eventillalla, mikä mahdollisti ilmaiset liput Viestin jäsenille sekä eri hintaiset liput muille etäosallistujille ja paikan päällä osallistuneille. Oma osallistuminen oli myös helppo peruuttaa tai vaihtaa paikan päällä osallistuminen striimilippuun esimerkiksi sairastapauksen osuessa kohdalle. Näin varmistettiin että seminaariin pääsee paikan päälle osallistumaan mahdollisimman moni halukas – tapahtuma nimittäin myytiin nopeasti loppuun, ja jonotuslistallekin tuli käyttöä!
Vuosi: 2023
Asiakas: Viesti Ry
Rakkaat asiakkaamme
Asiakkaamme järjestävät tyylikkäitä tapahtumia ja koulutuksia – sekä verkossa että paikan päällä. Palvelemme yrityksiä, julkisia toimijoita ja järjestöjä – asiakkaitamme yhdistää halu tehdä alusta loppuun asti brändättyjä, osallistujakokemukseltaan erinomaisia tapahtumia.
Eventilla on erikoistunut tuottamaan tyylikkäitä, vaivattomia ja sujuvia tapahtumakokemuksia – niin osallistujille kuin järjestävällekin taholle. Tapahtumien julkaiseminen, markkinointi, ilmoittautumisten hallinta ja lipunmyynti ei ole koskaan ollut näin helppoa! Automatisoitu tapahtumaviestintä pitää huolen osallistujista läpi tapahtuman kaaren, ja palautekyselyjen avulla tapahtumat kehittyvät palvelemaan juuri haluttua kohderyhmää aina vain paremmin. Laajat ja selkeät raportit näyttävät tapahtumien vaikutuksen liiketoimintaan ja mahdollistavat dataohjatun päätöksenteon myös tapahtumanhallinnassa.
Muuta tietoa
”Erinomaisen käytettävä tuote ja ylivertainen palveluasenne”